Відповідно до Закону «Про захист прав споживача», Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту покупки.

Придбаний товар обов'язково треба оглянути на пошті в присутності співробітника. При виявленні пошкодження/браку або недостачі товару ви можете зв'язатися з менеджером через форму зворотнього зв'язку і вказати контакти для зв'язку.

В іншому випадку претензії щодо пошкоджень/браку чи недостачі будуть прийматися не на користь Клієнта.

Повернення можна здійснити в будь якому відділенні "Нової Пошти" або "Укрпошти" за такими реквізитами:

 

  1. м.Запоріжжя "Нова Пошта" відділення № 59  ФОП Лиска Денис Миколайович, моб.тел: 0934864397;
  2. м.Запоріжжя "Укрпошта" 69006 ФОП Лиска Денис Миколайович, моб.тел: 0934864397;

Якщо замовлення було зроблено з Післяплатою то при огляді товару Ви можете від нього відмовитись (зверніть увагу, при оплаті післяплатою, "Новою Поштою" буде взята комісія в розмірі: 20 грн. + 2% від суми замовлення).

Обмін та повернення товару належної та неналежної якості 

Категорії товарів, належної якості, які не можна повернути перелічені в положенні Законі «Про захист прав споживача»:

  1. Продовольчі товари та засоби, предмети сангігієни.
  2. Непродовольчі товари:
  • рукавички;
  • тканини;
  • білизна натільна;
  • білизна постільна;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • товари в аерозольній упаковці;
  • друковані видання;
  • аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом;

Категорії товарів, належної якості, які можна повернути:

  • непродовольчий товар належної якості можна обміняти на аналогічний;
  • якщо товар не задовольнив споживача за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

 Однак, при цьому слід пам’ятати, що товар обміняють за таких умов:

  • з моменту покупки пройшло не більше 14 днів (не рахуючи дня покупки);
  • товар не використовувався та збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом з проданим товаром;
  • товар не входить до переліку товарів, що не підлягають обміну, що затверджується Кабінетом Міністрів України.

Категорії товарів, неналежної якості можна повернути протягом гарантійного строку.

Гарантія на товари неналежної якості в нашому магазині надається на термін від 2-х тижнів (це одяг, взуття, сумки) до 6 місяців (це електроніка).

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості і т. п.);
  • пошкодження в результаті природних явищ;
  • ушкодження, викликані використанням неналежних елементів живлення або неправильним підключенням до електромережі.

Для того, щоб здійснити обмін/повернення, Ви маєте отримати посилку на новій пошті, у разі відмови від посилки на "Новій Пошті/Укрпошті", магазин не несе відповідальності за посилку.

Повернення коштів:

  1. Після отримання нами посилки, та проходження товаром відділу контролю якості, менеджер інтернет-магазину обов’язково зв’яжеться з Вами для підтвердження отримання товару та  узгодження обміну/повернення.
  2. У разі узгодження повернення грошових коштів, менеджер передає до відділу бухгалтерії заяву на повернення коштів з вказаними Вами у google-формі реквізитами.
  3. Повернення коштів відбувається протягом 14 календарних днів з моменту подачі заявки на повернення.
  4. Послугу з повернення товару належної якості оплачує клієнт. 
  5. Послугу з повернення товару неналежної якості оплачуємо інтернет-магазин.