Оплата товару

Ви можете оплатити замовлення за допомогою платіжної (пластикової) карти, а також через Приват24. 

Ви можете оформити доставку післяплатою, вибравши оплату при отриманні. В такому разі Ви оплачуєте додаткову комісію згідно з тарифами "Нової Пошти": 20 грн. + 2% вартості замовлення -— за оплату накладеним платежем.

Доставка товару по Україні

Територією України доставка здійснюється компаніями "Нова Пошта" та "Укрпошта".

В середньому відправка "Новою Поштою" займає 2-3 дні, окрім неділі.

В середньому відправка "Укрпоштою" займає 5-7 днів. 

Вартість доставки не включена в замовлення і повинна бути оплачена окремо, по тарифам перевізника. Вона залежить від габаритів та ваги посилки. Мінімальна вартість у разі доставки "Новою Поштою" — 70 грн., "Укрпоштою" — 35 грн.

Замовлення загальною вартістю менше ніж 1000 грн. післяплатою не надсилаються. Замовлення понад 10000 грн. — надсилаються за передоплатою у розмірі 500 грн. 

Також Ви можете скористатись Адресною доставкою. При оформленні замовлення оберіть спосіб доставки "Нова пошта, кур'єром за адресою". Вкажіть місто, вулицю, номер будинку та квартиру (за наявності). 
Умови доставки кур’єром Нової Пошти:

- термін доставки: 2-3 дні;
- мінімальна вартість доставки – 105 грн.;
- максимальна сума оплати готівкою – 49 999грн.;
- коли замовлення надійде у ваш населений пункт, з вами зв’яжеться працівник Нової пошти для узгодження терміну доставки.

Умови доставки кур’єром Укрпошти:
- термін доставки: 5-7 днів;
- мінімальна вартість доставки – 70 грн.;
- коли замовлення надійде у ваш населений пункт, вам прийде смс сповіщення.

Придбаний товар обов'язково треба оглянути на пошті в присутності співробітника. При виявленні пошкодження/браку або недостачі товару,  Ви можете зв'язатись з менеджером (через форму зворотнього зв'язку) і вказати контакти.

В іншому випадку претензії щодо пошкоджень/браку чи недостачі будуть прийматися не на користь Клієнта.

Відстеження посилки

Після відправки посилки клієнту приходить смс з номером трекінгу.
За цим номером кліжнт може відслідковувати посилку.("Нова Пошта", "Укрпошта").
Якщо вона довго їде — можна звернутись на гарячу лінію перевізника.
Якщо перевізник підтвердить, що посилка втрачена, треба зв'язатись з нами.
В такому разі ми якнайшвидше відправимо ще одну посилку, якщо цей товар у нас є в наявності. Якщо в наявності немає то кошти повертаємо за вказаними Вами реквізитами.