Відповідно до Закону «Про захист прав споживача», Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту покупки.
Придбаний товар обов'язково треба оглянути на пошті в присутності співробітника. При виявленні пошкодження/браку або недостачі товару ви можете зв'язатися з менеджером через форму зворотнього зв'язку і вказати контакти для зв'язку.
В іншому випадку претензії щодо пошкоджень/браку чи недостачі будуть прийматися не на користь Клієнта.
Якщо замовлення було зроблено з Післяплатою то при огляді товару Ви можете від нього відмовитись (зверніть увагу, при оплаті післяплатою, "Новою Поштою" буде взята комісія в розмірі: 20 грн. + 2% від суми замовлення).
Обмін та повернення товару належної та неналежної якості
Категорії товарів, належної якості, які не можна повернути перелічені в положенні Законі «Про захист прав споживача»:
- Продовольчі товари та засоби, предмети сангігієни.
- Непродовольчі товари:
- рукавички;
- тканини;
- білизна натільна;
- білизна постільна;
- панчішно-шкарпеткові вироби;
- товари в аерозольній упаковці;
- друковані видання;
- аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом;
Категорії товарів, належної якості, які можна повернути:
- непродовольчий товар належної якості можна обміняти на аналогічний;
- якщо товар не задовольнив споживача за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Однак, при цьому слід пам’ятати, що товар обміняють за таких умов:
- з моменту покупки пройшло не більше 14 днів (не рахуючи дня покупки);
- товар не використовувався та збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом з проданим товаром;
- товар не входить до переліку товарів, що не підлягають обміну, що затверджується Кабінетом Міністрів України.
Категорії товарів, неналежної якості можна повернути протягом гарантійного строку.
Гарантія на товари неналежної якості в нашому магазині надається на термін від 2-х тижнів (це одяг, взуття, сумки) до 6 місяців (це електроніка).
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості і т. п.);
- пошкодження в результаті природних явищ;
- ушкодження, викликані використанням неналежних елементів живлення або неправильним підключенням до електромережі.
Для того, щоб здійснити обмін/повернення, Ви маєте отримати посилку на новій пошті, у разі відмови від посилки на "Новій Пошті/Укрпошті", магазин не несе відповідальності за посилку.
Повернення коштів:
- Після отримання нами посилки, та проходження товаром відділу контролю якості, менеджер інтернет-магазину обов’язково зв’яжеться з Вами для підтвердження отримання товару та узгодження обміну/повернення.
- У разі узгодження повернення грошових коштів, менеджер передає до відділу бухгалтерії заяву на повернення коштів з вказаними Вами у google-формі реквізитами.
- Повернення коштів відбувається протягом 14 календарних днів з моменту подачі заявки на повернення.
- Послугу з повернення товару належної якості оплачує клієнт.
- Послугу з повернення товару неналежної якості оплачуємо інтернет-магазин.